niedziela, 15 kwietnia 2012

Placki z serkiem wiejskim


Już długo szykowałam się na te placuszki... Dziś, był ten dzień ...Usmażyłam i...się zawiodłam.Placuszki są bardzo dobre, ale opinii typu "Najpyszniejsze i najdelikatniejsze placki jakie w życiu jadłam! Są fantastyczne" nie podzielam ...
Są bardzo dobre, ale nie fantastyczne;/
Do tych niefantastycznych placuszków fantastyczny utwór.Uuuuu.....
http://www.youtube.com/watch?v=V4wHMORwlHY&feature=BFa&list=FLRtN4dc5EQC3S29pl3yWxjQ&lf=mh_lolz

składniki:
4 jajka
4 łyżki serka wiejskiego
1 ½ łyżki cukru
¼ szkl. mąki (ok. 6 łyżek)
2 łyżki roztopionego masła

Białka ubić na sztywną pianę dodając stopniowo cukier. W osobnej misce ubić żółtka z serkiem i masłem, dosypując na końcu przesianą mąkę, dokładnie wymieszać. Wmieszać w ciasto pianę z białek. Smażyć małe placuszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz